czwartek, 28 maja 2015

Modne miejsce na wesele

W zeszły weekend mój najlepszy przyjaciel oświadczył się swojej ukochanej. Kamień spadł mi z serca ponieważ doradzałem mu przy wyborze pierścionka zaręczynowego.

Spełnił w ten sposób marzenia swojej długoletniej partnerki, ponieważ ona od dawna marzyła o wspaniałym bajkowym weselu, na które zaprosi bardzo dużo osób. Z tego co wiem mojemu koledze nie bardzo zależy na ślubie i wszystkich tych dodatkach, ale czego nie robi się z miłości.
Kiedy spotkałem się z nim w pracy po dniu zaręczynach, był jakiś nieswój. Zastanawiałem się dlaczego, w końcu wszystko ułożyło się według jego myśli. Gdy w końcu zdobyłem się na odwagę by zapytać okazało się, że miał nadzieję, że po oświadczynach będzie miał święty spokój, a jak się okazało teraz jego narzeczona oczekuje od niego aktywnej pomocy w przygotowaniach do wesela.

sale weselne Zaczęła od poszukiwania wyjątkowego domu weselnego, który pomieści ponad sto osób, będzie klimatyzowany, będzie miał parking w niewielkiej odległości od budynku, musi też posiadać plac zabaw, dodatkowe atrakcje dla dzieci i wiele innych rzeczy. Jak się okazało znalezienie odpowiedniego lokalu weselnego wcale nie jest takie proste.

Dobre sale weselne są już zarezerwowane dwa lata przed wyznaczoną datą ślubu.
Powiedziałem mu, że ma powiedzieć swojej przyszłej żonie, żeby to ona zajęła się wszystkimi przygotowaniami, ponieważ ona to zrobi najlepiej. 

Doradziłem mu też, poszukanie w sieci pomocy. Jestem pewny, że pełno tam poradników dotyczących perfekcyjnej organizacji wesel oraz portali, które pomagają w krótkim czasie znaleźć spełniający wszystkie wymagania jego narzeczonej lokal weselny. 
Życie nie jest proste, trzeba się liczyć z konsekwencjami każdej decyzji. Nie ważne czy to zmiana pracy czy zakup mieszkania. Na szczęście na wszystko jest jakiś sposób, a sieć łączy ludzi o podobnych problemach czy zainteresowaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz